Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

AKSI PANAS MELIBATKAN BINTANG REALITI DIDEDAHKAN DAN DIPANASKAN SEMULA OLEH PIHAK-PIHAK TERTENTU


AKSI PANAS MELIBATKAN BINTANG REALITI DIDEDAHKAN DAN DIPANASKAN SEMULA OLEH PIHAK-PIHAK TERTENTU | Aksi-aksi panas yang melibatkan bintang realiti ini terus diselongkar, didedahkan dan dipanas semula oleh pihak-pihak tertentu.Siapa yang kena tanggung malu?Macam yang berlaku kat seorang bintang realiti ni!


Program realiti yang melibatkan penyertaannya baru saja mula ditayangkan di skrin televisyen, tapi gambar panas masa lampaunya sudah pun tersebar meluas di serata alam.Padahal gambar itu sudah lama diambil sejak beberapa tahun dulu. Agaknya masa buat tu si bintang realiti ni tak fikir panjang.

Nak glamor punya pasal, dia sanggup beraksi panas.Sampai, ianya jadi isu besarlah di dalam akhbar.Tapi, bak kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, buruk padahnya, terlajak perbuatan, diri binasa!



Sekarang ni, nak buat apa-apa pun tak guna. Sebab, benda dah berlaku. Nasi dah jadik bubur. Damage has been done.Jadi, mahu tak mahu, si bintang realiti ni kenalah terima hasil dan kesan daripada perbuatan masa lampaunya.-murai.com

Post a Comment for "AKSI PANAS MELIBATKAN BINTANG REALITI DIDEDAHKAN DAN DIPANASKAN SEMULA OLEH PIHAK-PIHAK TERTENTU"