Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

SESI UJIBAKAT BINTANG FILEM DEWASA DI THAILAND (6 GAMBAR)


SESI UJIBAKAT BINTANG FILEM DEWASA DI THAILAND (6 GAMBAR) | Korang ingat kerja halal je ke kena interview? Rupa-rupanya, dekat Thailand, nak jadi bintang porno pun ada interview. Ish,ish,ish. Teruk dah dunia zaman sekarang. Sila teruskan bacaan untuk melihat wajah-wajah bakal pelakon filem porno negara jiran kita ini. :D









Amacam? Lawa tak? Untuk pengetahuan korang, gambar ni ditangkap semasa pertandingan ratu cantik pondan. Nasihangit saje letak tajuk entri menyimpang dekat atas semata-mata nak kenakan pembaca golongan lelaki. Kalau kaum lelaki suka dengan gambar kat atas, nasihangit rasa korang kena periksa kesihatan dengan doktor pakar di hospital berhampiran. Muahaha :D

Post a Comment for "SESI UJIBAKAT BINTANG FILEM DEWASA DI THAILAND (6 GAMBAR)"